ICT Servicedesk Medewerker

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: Openbare sector en overheid
  • Salaris: Marktconform
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Alkmaar
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Ben jij een enthousiaste IT-liefhebber die graag als probleem oplosser wil fungeren en tegelijkertijd servicegerichte ondersteuning wil bieden? Wil jij samen met je collega’s het verschil maken als eerste aanspreekpunt bij meldingen, vragen en incidenten? Dan hebben wij dé perfecte vacature voor jou als ICT Servicedesk Medewerker!

In deze rol ben jij het visitekaartje van de organisatie. Je handelt proactief en gestructureerd bij het registreren van alle binnengekomen verzoeken, storingen of klachten. Met jouw open en vriendelijke houding weet jij de klanten met een tevreden gevoel achter te laten.

Daarnaast los je vraagstukken zoveel mogelijk zelfstandig op en bewaak je de gestelde afhandel tijd. Voor complexere vraagstukken schakel je moeiteloos met jouw collega’s of leveranciers.

Ook zorg je voor het tijdig bestellen, configureren en uitleveren van laptops en telefonie. Met jouw verantwoordelijkheidsgevoel en nauwkeurigheid voer je daarnaast diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het registreren, documenteren en up-to-date houden van informatie in het registratiesysteem.

Deze veelzijdige rol biedt volop uitdaging, afwisseling en dynamiek! 

Jouw profiel

  • Afgeronde MBO 3/4 opleiding richting ICT
  • Kennis van en ervaring met ITIL processen en Microsoft 365
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Min. 2 jaar relevante werkervaring als ICT Servicedesk Medewerker (Incl. stages)
  • Verder ben je leergierig, enthousiast, flexibel en een echte teamspeler
  • In bezit van rijbewijs en eigen vervoer is een pré 

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken. Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Een werkweek van 32 uur;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!
%d bloggers liken dit: