ICT Servicedesk Medewerker

Doel van de functie
Het doel van de functie is het technisch en administratief ondersteunen van de Service Desk.
De Support Medewerker is verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden binnen de Service Desk, waaronder het incident management proces, plus de administratieve verwerking van onderhoud en service aanvragen.

Plaats in de organisatie
De Support Medewerker maakt onderdeel uit van de (sub)afdeling Services die valt onder Operations.
De Support Medewerker rapporteert aan de Manager Services.

Resultaatgebieden

Afhandelen storingen (incident management)
• Het aannemen van storingen per email en telefoon
• Administreren storingen in het ticketregistratiesysteem
• Bewaken van de voortgang van openstaande tickets
• Het maken van de eerste analyse van storing (uitvragen + inloggen)
• Het doorzetten van de storing naar tweede lijns (Service Engineer) indien noodzakelijk
• Het communiceren intern en extern tijdens en na afsluiten incident

Preventief onderhoud
• Het administratief voorbereiden van het geplande onderhoud (uitgevoerd Service Engineers)
• Zorgdragen dat benodigde materialen beschikbaar zijn voor uitvoer onderhoud
• Het verwerken van de werk- & meetrapporten volgend op het uitgevoerde onderhoud volgens intern proces
• Het doorzetten van aanbevelingen vanuit het onderhoud naar Sales proces
Service Aanvragen
• Het aannemen van de service aanvragen
• Bepalen of gevraagde service onder SLA wordt uitgevoerd of Werk voor Derden is
• Communicatie klant
• Planning werkzaamheden
• Administratief voorbereiden werkheden
• Zorgdragen dat de benodigde materialen beschikbaar zijn tijdens uitvoer werkzaamheden door Service Engineer
• Het verwerken van de werk- en meetrapporten
• Interne communicatie tbv facturatie of meerwerk (sales process)

Beheer & Monitoring
• Geplande beheer & monitoring sessies uitvoeren voor Multimedia
• Rapportage werkzaamheden binnen CRM
• Awareness monitoring van de Managed Services
• Opvolging/doorzetten geziene incidenten


Opleidingseisen en benodigde kennis
• VMBO-T /MBO opleiding, met voorkeur technische richting
• Ervaring soortgelijke werkzaamheden
• Feeling/interesse voor techniek, affiniteit multimedia & industriële netwerken
• Kennis van administratieve softwarepakketten

Vaardigheden
• Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid (Nederlandse en Engelse taal, bij voorkeur ook Franse taal)
• Administratieve vaardigheden
• Dienstverlenende en servicegerichte instelling (goede contactuele eigenschappen)

Persoonlijke eigenschappen/competenties
• Plannen en organiseren (hands-on)
• Klantgericht
• Kostenbewust
• Stressbestendigheid
• Flexibiliteit

Voor meer informatie kun je terecht bij Délano de Kleijn via het e-mailadres: RECRUITMENT@ICT4YOU.NL of telefonisch op tel. 0229-266112

DRUK OP HET DUIMPJE HIERONDER OM TE SOLLICITEREN! 
BEL ME NU
+
Bel mij!
%d bloggers liken dit: