Skilled Servicedesk Medewerker (m/v)

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: IT-services
  • Salaris: €3000 op basis van ervaring
  • Provincie/staat: Utrecht
  • Locatie: Maarssen
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Deze vacature is ideaal voor een medior Skilled Servicedesk Medewerker die toe is aan zijn of haar volgende stap. Voor ons Servicedesk Team zijn wij, ter uitbreiding, op zoek naar een nieuwe collega. Sowieso kom je te werken binnen een energieke organisatie en kun je je nog verder professionaliseren binnen IT & Support. Je start zal direct bij één van onze opdrachtgevers zijn, met een fijn kantoor & collega’s, in Maarssen. Hier kun jij direct voor langere tijd jouw skills tonen als Skilled Servicedesk Medewerker.

Wat ga je doen?

De Servicedesk is het aanspreekpunt voor onder andere het aanmelden, registreren, oplossen en afmelden van klantvragen en verstoringen met betrekking tot ICT.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

  • Beantwoorden van vragen en verlenen van ondersteuning op het gebied van ICT producten en diensten.
  • Het correct registreren in het service management tool van alle binnenkomende service verzoeken/incidenten en de tickets voorzien van de juiste informatie.
  • Tijdig escaleren van calls en de juiste prioriteit stellen
  • Signaleren veel gestelde vragen en identificeren verbeteringen met betrekking tot werkwijze/procedures
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten
  • Ondersteunen en deelnemen aan IT projecten; zoals migraties en verhuizingen.
  • Monitoren incidenten, bewaakt de voortgang ervan en escaleert of schakelt bij wanneer nodig.
  • Signaleren van trends om zo tot een structurele oplossingen te komen voor incidenten die zich regelmatig herhalen.
  • Communicatie naar de klant over voortgang van incidenten
  • Inkoop hard- en software
  • Inwerken nieuwe medewerkers

Resultaatgebieden

  • Documentatie en procedures opzetten en overdragen aan de servicedesk
  • Continuïteit: focus op beschikbaarheid van werkplekken en proactief advies over verbeteringen
  • Bewaken en beheren van een standaard assortiment producten voor de servicedesk 
  • Werken conform afgesproken ITIL processen, kwalitatief gebruik van Ticketsysteem

Jouw profiel

  • MBO werk en denkniveau
  • Kennis en ervaring met werkplekbeheer en Incident- en problem management
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als 1e lijns servicedesk Medewerker

Kern- waarden/ competenties

  • Vooruitstrevend
  • Mensgericht
  • Verantwoordelijk

Competenties functie specifiek

  • Samenwerking / Teamgerichtheid
  • Probleemanalyse en probleemoplossend vermogen
  • Communicatie
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid

Specifieke kennis/vaardigheden

  • Organisatiebewustzijn

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Je komt te werken voor een beursgenoteerde organisatie, waar jouw kennis en kunde wordt gewaardeerd.
ICT4YOU zelf is een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek.
Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid.
Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een full-time dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Leuke extraatjes zoals gezellig borrels & BBQ-en
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.
  • Startdatum: z.s.m. / 1 maart
  • Aantal uur per week: 40 uur
  • Locatie: Maarssen, na inwerktraject is hybride werken mogelijk

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 06-29578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!
%d bloggers liken dit: