Werkplekbeheerder

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: IT Services
  • Salaris: Marktconform
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Alkmaar
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Zoek jij een bedrijf dat past bij je ambitie, je opleidingswensen en je levensopvattingen?
Wil jij geen nummer zijn? Dan is deze vacature van Werkplekbeheerder misschien iets voor jou!
Onze missie is die baan of opdracht én dat bedrijf te bieden waarin jij je 100% thuis voelt! We denken mee met jouw ambities. We zijn een professionele organisatie met een informeel karakter.
Bij ons ben je geen nummer! Persoonlijke aandacht is bij ons de normaalste zaak van de wereld. We bieden je full-time uitdagende functies binnen een diversiteit aan bedrijven binnen Nederland.
We hebben oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling en ambitie. PERFORMING TOGEHTER!

Als Werkplekbeheerder zorg je voor een stabiele infrastructuur en werkplekbeheer. Identificeer je operationele verbeterpunten en implementeer je wijzigingen op een gestructureerd wijze.
Samen met het team werk je aan het  verder realiseren van onze hybride IT infrastructuur op basis van best practices.Verder ondersteun je je collega’s binnen het team en eindgebruikers van andere afdelingen. Incidenten analyseer je volgens een gestructureerde wijze en documenteer je in onze ITSM tooling volgens de gangbare ITIL processen.
Derdelijns ondersteuning coördineer je waar nodig naar de desbetreffende hardware- en softwareleveranciers. Hierbij blijf jij in controle van het issue en bewaak je de voortgang.

Jouw profiel

  • Aantoonbaar MBO 4 werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als werkplekbeheerder binnen een MKB+ omgeving
  • Kennis en ervaring met Microsoft Server besturingssystemen
  • Kennis van en ervaring met SCCM, SCOM, Intune, Office365
  • Ervaring met netwerkswitches en firewalls is een pré.
  • Ervaring met het opstellen van beheer documentatie
  • In bezit van goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Persoonlijke skills: leergierig, flexibel zowel in werk- als reistijden, enthousiast, doorzettingsvermogen, nuchter en gevoel voor humor

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende 'keukens' gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een full-time dienstverband bij ICT4YOU voor 40 uur en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Een werkweek van 36-40 uur;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega's, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Mail jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of WhatsApp voor meer informatie naar 06-15506767! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!
%d bloggers liken dit: