Werkplekbeheerder
Functiegegevens
- Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
- Industrie: IT-services
- Salaris: € Marktconform
- Provincie/staat: Utrecht
- Locatie: Maarssen
- Land: Nederland
Vacaturebeschrijving
Ter uitbreiding van ons support team is ICT4You opzoek naar een werkplekbeheerder.
Je bent werkzaam op de afdeling Servicedesk en Werkplekbeheer. De Servicedesk is het aanspreekpunt voor onder andere het aanmelden, registreren, oplossen en afmelden van klantvragen en verstoringen met betrekking tot ICT. Als werkplekbeheerder houdt je je bezig met het Installeren, configureren, verhuizen en inrichten van werkplekken en printers (hard- en software). Zowel lokaal als op de diverse locaties.
Wat ga je doen?
· Beantwoorden van vragen en verlenen van ondersteuning op het gebied van ICT producten en diensten.
· Het correct registreren in het service management tool van alle binnenkomende service verzoeken/incidenten en de tickets voorzien van de juiste informatie.
· Tijdig escaleren van calls en de juiste prioriteit stellen
· Signaleren veel gestelde vragen en identificeren verbeteringen met betrekking tot werkwijze/procedures
· Installeren, configureren, verhuizen en inrichten van werkplekken (hard- en software)
· 1e aanspreekpunt bij calamiteiten
· Ondersteunen en deelnemen aan IT projecten; zoals migraties en verhuizingen.
· Monitoren incidenten, bewaakt de voortgang ervan en escaleert of schakelt bij wanneer nodig.
· Signaleren van trends om zo tot een structurele oplossingen te komen voor incidenten die zich regelmatig herhalen.
· Communicatie naar de klant over voortgang van incidenten
· Inkoop hard- en software
· Inwerken nieuwe medewerkers
Jouw profiel
· MBO werk en denkniveau
· Kennis en ervaring met werkplekbeheer en Incident- en problem management
· Minimaal 2 jaar werkervaring als 1e lijns servicedesk Medewerker
Wat krijg je hier allemaal voor terug?
Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid.
Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;
· Een full-time dienstverband bij ICT4YOU voor 40 uur en een goed salaris passend bij de functie.
· Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
· Een werkweek van 36-40 uur;
· Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
· Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
· Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
· Mogelijkheid om deels thuis te werken;
· Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
· Een goede pensioenregeling;
· Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.
Solliciteren?
Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.