Werkplekbeheerder

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: IT-services
  • Salaris: functieschaal 9
  • Provincie/staat: Utrecht
  • Locatie: Utrecht
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Deze vacature is ideaal voor een ervaren werkplekbeheerder die toe is aan zijn of haar volgende stap. Onze relatie levert ondersteuning aan mensen die voor- en met de Provincie werken. Vanuit het kantoor in Utrecht voorzien ze al hun klanten door de hele Provincie heen van flexibele en gebruiksvriendelijke support.

Wat ga je doen?

Als ICT-specialist kun je uitstekend met mensen omgaan en kun je je zowel mondeling als schriftelijk prima uitdrukken. 
Je kunt daarbij de techniek in heldere en begrijpelijke taal uitleggen. 
Je draagt je enthousiasme over op je collega’s, maar weet ook hun expertise goed te herkennen en te waarderen. 
Samen zorgen we voor een up-to-date ICT omgeving waarin onze klanten centraal staan.
Je voert je eerstelijns ondersteuning en regie op verschillende onderdelen en leveranciers binnen de infrastructuur van werkplek- en kantoorautomatisering van de provincie Utrecht. 
Je focus ligt daarbij op het terrein van de mobiele telefonie, maar je kunt ook ingeschakeld worden op andere terreinen, zoals de digitale werkplek, antivirus- en malware oplossingen en dergelijke. 
Verder handel je reparatie- en garantiegevallen met betrekking tot ICT apparatuur af.
Om regie te kunnen voeren op leveranciers en externe dienstverleners, worden SLA’s (Service Level Agreements) en DAPs (Dossiers Afspraken en Procedures) afgesloten. 
Je levert als servicemedewerker een bijdrage aan het up-to-date houden van die documenten en fungeert als eerstelijns aanspreekpunt voor één of meerdere leveranciers.  
Incidenten en changes handel je af conform de vastgestelde ITIL processen en procedures en je zorgt dat de bijbehorende informatie correct wordt verwerkt in ons service management systeem.
We werken volgens het principe van continue, beheerste verbetering en vernieuwing, zowel projectmatig als procesmatig, dat zoveel mogelijk aansluit op de behoeften van de organisatie. 
Vanuit jouw rol en expertise heb je hier een inbreng in. 
Zo ben je pro-actief bezig met het herkennen van trends en prioriteiten in incidenten en het aandragen van oplossingen voor veel voorkomende problemen. 
Daarvoor heb je een goed ontwikkeld analyserend en probleemoplossend vermogen nodig en kun je goed hoofd- van bijzaken onderscheiden.
Naast het voeren van regie ben je ook technisch vaardig met kantoorautomatisering en het inrichten en onderhouden van digitale werkplekken (laptops, tablets, smartphones etc.). 
Je verliest daarbij belangrijke en actuele zaken als informatieveiligheid niet uit het oog en zorgt ervoor dat dit ingeregeld wordt in systemen.

Jouw profiel

Opleiding en Ervaring:
– Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;
– Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker;
– Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als werkplekbeheerder;
– Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker bij een gemeente en of provinciale overheid
– Minimaal 1 jaar werkervaring met gangbare systemen en applicaties, zoals Windows 10/Windows 11, ZenWorks Configuration Management (ZCM), M365, antivirus- en antimalwareproducten, andere Kantoor Automatisering-producten en ondersteunende software;
– Een afgeronde opleiding ITIL

Persoonlijke eigenschappen:
– initiatiefrijk en omgevingsbewust resultaatgericht  en daadkrachtig
– analytisch, sensitief, communicatief, gericht op samenwerking en ontwikkeling flexibel, je kan werken in een veranderende omgeving
– Behulpzaam en klantgericht
– Gezonde dosis humor

Vaardigheden:
– Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
– Je hebt plezier in het helpen van gebruikers en collega’s
– Je hebt ervaring met het afstemmen van techniek en gebruiksvriendelijkheid
– Up-to-date houden van de organisatie mbt nieuwe ontwikkelingen MS 365
– Je bent leergierig en houdt van vernieuwing en verbetering
– Je geeft en maakt trainingen voor verbeterde en nieuwe dienstverlening
– Je maakt en verbetert graag gebuikershandleidingen

Kennis:
– Aantoonbare kennis van informatieveiligheid
– Werkervaring binnen gemeente/provincie is een pre
– Kennis van packaging pakketten zoals Admin Studio is een pré
– Kennis van de rol van projectmedewerker en ervaring met het participeren in projecten, met name MS 365
– Kennis en/of ervaring met het implementeren van nieuwe en bestaande functionaliteiten binnen MS Teams en M365
– In bezit van het Prince 2 Foundation certificaat is een pré
– In bezit van het ITIL Foundation certificaat is een eis
– Kennis van en ervaring met de basis-principes van Identity- en Access-Security-systemen en –processen is een pré.

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.
Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;
– Een full-time dienstverband bij ICT4YOU voor 40 uur en een goed salaris passend bij de functie.
– Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
– Een werkweek van 36-40 uur;
– Hybride werken is mogelijk
– Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
– Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
– Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
– Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
– Een goede pensioenregeling;
– Reiskosten vergoeding
– Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder. 

Gerelateerde Artikelen
BEL ME NU
+
Bel mij!