Werkplekbeheerder

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Dax Holleman 
  • Industrie: Productie
  • Salaris: €2500 – €3450 op basis van ervaring
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Schagen 
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Ben jij een enthousiaste IT Professional die houdt van afwisseling en technische uitdagingen? Dan zijn wij opzoek naar jou! Voor een goede relatie zijn wij opzoek naar een Werkplekbeheerder om hun team te versterken. Als Werkplekbeheerder bij deze relatie start je de dag met een kop koffie/ thee en bespreek je met je collega’s hoe de dagplanning eruit ziet.

Hierna ga je aan de slag met het verwerken van taken via het servicemanagementsysteem of vanuit lopende projecten. Hierbij sta je paraat om vragen van gebruikers op de werkvloer te beantwoorden en problemen op te lossen. Waar mogelijk handel je dit op afstand af, maar het kan ook voorkomen dat je ter plaatse moet zijn, bijvoorbeeld in kantoren, productieruimtes of magazijnen. Als je zelf niet direct een oplossing hebt, schakel je de hulp in van collega’s of externe experts. Je werkt met een breed scala aan systemen en apparatuur, variërend van thin clients, desktops, laptops en telefoons tot diverse industriële apparaten zoals industriële pc’s, barcodescanners en labelprinters.

In jouw rol als Werkplekbeheerder voer jij o.a. de volgende werkzaamheden uit:
 

  • Verwerken van incidenten en serviceaanvragen uit het servicemanagementsysteem, in nauwe samenwerking met collega’s;
  • Doorvragen om vragen of problemen te analyseren en verhelderen. Vervolgens bedenk je een oplossing, test je deze op werkbaarheid en communiceer je de uitkomst terug naar de gebruiker;
  • Indien nodig, delegeren van vragen of problemen aan collega’s op het gebied van systeembeheer, applicatiebeheer, of aan externe partijen die support bieden;
  • Voorzien van hardware van nieuwe images en zorgen voor de ontvangst en uitgifte van hardware;
  • Deelnemen aan roulerende consignatiediensten buiten kantoortijden. Dit houdt in dat je buiten werktijd telefonisch beschikbaar bent om storingen op te lossen, met een bijpassende vergoeding;
  • Actieve betrokkenheid bij projecten gericht op vernieuwing, verbetering of uitbreiding van werkplek gerelateerde systemen;
  • Werken volgens de lean methode Kanban binnen het team. Actieve deelname aan overleg om het werk te plannen en de eigen werkprocessen te evalueren en te verbeteren;
  • Onderhouden van documentatie en de Configuration Management Database (CMDB).

Jouw profiel

  • Je beschikt over een MBO-4 opleiding, bij voorkeur in de richting van IT
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekbeheerder of als Skilled Servicedesk Medewerker
  • Je bent vertrouwd met Microsoft omgevingen, waaronder Windows 10/11, Windows Server, Microsoft 365, Intune en Exchange;
  • Je hebt gedegen kennis van Active Directory, zowel on-premises als in Azure AD;
  • Je hebt kennis van- en ervaring met Lean It raamwerken (Scrum, Kanban)
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van updates en migraties van systemen
  • Je kunt zelfstandig werken en je eigen werk goed plannen en organiseren
  • In het bezit van een rijbewijs;

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een kleine groeiende organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, waar je in verschillende ‘keukens’ gaat kijken.
Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.

Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een fulltime dienstverband bij ICT4YOU voor 40 uur en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden
  • Werkzaamheden binnen een groeiend duurzaam bedrijf welke zich richt op de zakelijke- & consumenten markt
  • Zeer enthousiaste collega’s, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!