Functioneel Applicatiebeheerder

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Onno van Koolwijk
  • Industrie: Verzekeringswezen
  • Salaris: Marktconform
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Hoorn 
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Ben jij goed met applicaties en vind je het leuk om anderen te helpen? Werk je graag aan complexe systemen met veel gebruikers en koppelingen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Bij onze relatie wordt er gewerkt met verschillende soorten applicaties, waaronder zelf ontwikkelde portalen, externe gegevensplatformen en een backoffice systeem. Zij hebben online verbindingen met verschillende externe partners. Als applicatiebeheerder zorg je ervoor dat al deze applicaties goed werken. Je voert wijzigingen door en lost snel problemen op. Hierbij heb je regelmatig contact met gebruikers, klanten en externe leveranciers.

Je maakt deel uit van een IT-team van ongeveer 25 collega’s met verschillende specialisaties. Samen streven zij ernaar om de dienstverlening op het gebied van financiële oplossingen verder te digitaliseren en te verbeteren. Er wordt veel geïnvesteerd in de nieuwste technologieën en zij geloven in het voorop lopen in digitale dienstverlening.

Wat ga je doen?

  • Zorgen dat de core applicaties elke dag goed werken.
  • Contact onderhouden met leveranciers en hun wensen overbrengen en volgen.
  • De applicaties inrichten op basis van wat gebruikers willen en wat functioneel nodig is.
  • Analyses en query’s maken in overleg met gebruikers.​
  • Testen van nieuwe updates en veranderingen om de applicaties te verbeteren.
  • Bewaken en aanpassen van de rollen en rechten in de applicaties.
  • Als vraagbaak fungeren voor de toegewezen applicaties.
  • Deelnemen aan verschillende projecten.
  • Samen met gebruikers analyses maken en query’s uitvoeren.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring als applicatiebeheerder binnen een MKB+ / Enterprise omgeving
  • Brede kennis van IT technieken en algemene applicaties; zowel maatwerk als off the shelf (OTS)
  • Kennis van SQL
  • Kennis en ervaring van IT beheerprocessen en het vastleggen hiervan;
  • Goede communicatieve vaardigheden; Je vindt het leuk om proactief contact te zoeken met verschillende gebruikers, collega’s en leveranciers;
  • Kennis van applicatie ANVA is een pre

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Wij zijn een informele en groeiende MKB organisatie, dynamisch en energiek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, ruimte voor inbreng en vrijheid. Wij bieden een uitdagende baan binnen de ICT branche, met uitzicht op een vast dienstverband bij onze relatie.

Je krijgt veel training en/of coaching om er voor te zorgen dat je het beste uit je zelf en het bedrijf haalt.

Daarnaast bieden wij jou afhankelijk van jouw ervaring een goed arbeidsvoorwaarden pakket;

  • Een fulltime dienstverband bij ICT4YOU en een goed salaris passend bij de functie.
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gedreven team met volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Uitstekende Primaire & Secundaire Arbeidsvoorwaarden;
  • Werkzaamheden binnen een unieke financiële organisatie, welke volop aan het doorgroeien is;
  • Zeer enthousiaste collega's, welke allen voor elkaar klaar staan & professioneel te werk gaan;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Wij kennen een korte sollicitatie procedure. Het klikt, of niet.

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!