Binnendienst Medewerker Pensioen & Inkomen

Functiegegevens

  • Toegewezen recruiter(s): Dax Holleman
  • Industrie: Financiële diensten 
  • Salaris: Marktconform 
  • Provincie/staat: Noord-Holland
  • Locatie: Hoorn 
  • Land: Nederland

Vacaturebeschrijving

Door een goede relatie is de werving&selectie procedure aan ons toevertrouwd voor de functie Binnendienst Medewerker Pensioen & Inkomen. Bij onze relatie maken zij zich elke dag sterk voor hun klanten. Dit doen ze door deskundigheid en veelzijdigheid van het grote kantoor te combineren met de persoonlijke touch van de lokale dienstverlener. Als full-service kenniskantoor bieden zij hun MKB klanten een compleet dienstenpakket aan. 

Wij zijn opzoek naar een collega die met enthousiasme het team komt versterken. De uitdaging in deze functie variëren van het ondersteunen van de vennoot tot zelfstandig relatiebeheer van de klanten. De functie biedt een ultieme mix van operationele, ondersteunende en administratieve verantwoordelijkheden. Je beheerst met grote mate van zelfstandigheid de verzekeringsportefeuille. Als Binnendienst Medewerker Pensioen & inkomen ben je veelvuldig in contact met werkgevers, werknemers en verzekeraars over pensioen- en inkomensverzekeringen. In deze (zelfstandige) functie is er volop ruimte om met eigen ideeën te komen. Verder behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:

  • Het maken van pensioenberekeningen offertes, vergelijkingen en implementeert deze
  • Het maken van analyses- en offertes op inkomensverzekeringen en implementeert deze 
  • Meedenken en signaleren van commerciële kansen bij zowel bestaande en potentiële klanten 

Kortom een uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde is!

Jouw profiel

  • MBO 4 Werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van Nederlands & Engelse taal in woord & geschrift
  • In bezit van WFT Diploma’s (Basis, inkomen, pensioen en vermogen)
  • Juridische & Fiscale achtergrond is een pré

Verder ben je iemand die:

  • Leergierig is en wilt blijven ontwikkelen
  • Proactief is en zelf acties initieert
  • Sterk is in plannen en organiseren van eigen werkzaamheden
  • Een echte teamplayer
  • Nauwkeurig te werk gaat en klantvriendelijk is

Wat krijg je hier allemaal voor terug?

Naast de primaire voorwaarden salaris en pensioenregeling bieden wij:

  • Werkweek van 24-40 uur
  • Trainingen, opleidingen en cursussen via onze Academy
  • Een team met gepassioneerde collega’s die regelmatig wat met elkaar ondernemen
  • Een afwisselende en uitdagende baan
  • Flexibel in te delen werktijden
  • 8% vakantietoeslag
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden

Bij onze relatie krijg je een baan waarbij geen dag hetzelfde is, onder andere door de vraagstukken van de klanten. Een baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je gaat werken in een ambitieus bedrijf dat nooit stilstaat. Jouw persoonlijke ontwikkeling en groei staat voorop.  

Solliciteren?

Stuur jouw CV naar recruitment@ict4you.nl of neem telefonisch contact op via 0629578357! Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Liever digitaal solliciteren? Klik op de knop hieronder.

BEL ME NU
+
Bel mij!